F.A.Q.
Här finns dom vanligaste frågorna angående våra produkter
QUORION CR-30T
Klockan går fel, Hur gör jag?
Vrid Nyckeln till P-Läge, Slå 1 Summa, 2 Summa, Slå in tid 4 siffror, tryck Summa sedan Kontant. Vrid tillbaka nyckeln till R-Läge!
Textraderna på kvittot är samantryckt
Kontrollera att kvittorullen ligger löst.
Printern är sliten, Kontakta supporten för service!
Printern är sliten, Kontakta supporten för service!
Det står ”Oper no” i displayen?
Slå siffra 1 och tryck på Kassör/Bitr.
Det står ”time out” i displayen och det piper.
Kontrollera att Kontrollenheten (svarta lådan) lyser bara grönt.
Starta om kontrollenheten först sedan kassan.
Kortterminal Hypercom
Terminalen frågar om att ”Godkänna köpet offline”
Detta uppstår då terminalen har tappat internet uppkopplingen eller när externa driftstörningar uppstår.
Kontrollera internetuppkopplingen samt starta om terminalen.
Kontrollera internetuppkopplingen samt starta om terminalen.
AnyShop II
Bakgrundsbelysningen är för stark!
Höger-klicka på skrivbordet – Välj ”Grafikegenskaper” – ”Färgförbättring” – Justera till önskat ljus – tryck på verkställ!